PROYECTOS -SCRATCH- PROIEKTUAK. AMAIUR IKASTOLAN

5,garren mailako ikasleek 2016-17ko ikasturtean.  SCRACHT izeneko tailer bat garatu dute. Programa honen bitartez, sekuentziak sortzen ikasi egin dute eta programatzen ikasi ere. Beraz, bideo-jokuaz sortzen aritu dira eta honen arabera hainbat bideo-joku berriak partekatu dituzte edozeinek ikus dezan.

Jarraian 5.A mailako ikasleek egindako Scratch jokuak:

5. maila

KATRINEN GELAKOA

Noa Isturiz etra Maialen Orte: https://scratch.mit.edu/projects/148909854/
Ander Leranoz . eta Ander Mutiloa https://scratch.mit.edu/projects/145838916/
Ainhoa Gonzalez eta Eider https://scratch.mit.edu/projects/145839122
Mario eta Beñat  
Natalia, Leire eta Olatz  
Eloy Garcia eta Urko Lopez https://scratch.mit.edu/proiects/142164974
Irantzu Larrea eta Ainhoa Lopez https://scratch.mit.edu/proiects/145835926
Manex https://scratch.mit.edu/projects/142430629/
Edurne Carmona eta Ainoha Busto https://scratch.mit.edu/projects/145263591/
Jon eta Ander  V. https://scratch.mit.edu/projects/148120584/
Alba eta Leyre https://scratch.mit.edu/proiets/145835691
Ander eta Xali https://scratch.mit.edu/proiets/152122533
Aitor Nazabal eta Oier Goñi https://scratch.mit.edu/proiets/152122533

 

Ondoren, 5.B mailako ikasleek egindako Scratch jokuak:

 

5.maila

IÑAKIREN GELAKOA

June eta Jimena https://scratch.mit.edu/projects/139088562/
Nora T. eta Izaro E. https://scratch.mit.edu/projects/139088444/
Julen I. eta David A. https://scratch.mit.edu/projects/130658947/
Aimar L. eta Iñaki M. https://scratch.mit.edu/projects/144963052/
David M. eta Iosu G. https://scratch.mit.edu/projects/14291784/
Oier V. eta Saier N. https://scratch.mit.edu/projects/140206877/
Abebetx V. eta Arrieta A https://scratch.mit.edu/projects/140205596/
Jone Sadaba. eta Irune Armendariz https://scratch.mit.edu/projects/142494898/
Gaizka G. eta Iker L. https://scratch.mit.edu/proicets/143690315
Iker M. eta Hugo I. https://scratch.mit.edu/projects/143690482/
Claudia M. eta Iraia A. https://scratch.mit.edu/projects/139089545/
Ibon L. .Ainara A. eta Irati P https://scratch.mit.edu/projects/143690667/