CaminaIturramaOinez

Kaixo familiak,

Ikasturte honetanz egitasmoaren baitan bi eskolatan lan eginen da eskolarako bideak antolatzeko. Aukeratutako ikastetxeak Amaiur Ikastola eta Larraona dira. Bideak ahal bezain ziurrak eta osasuntsuak izan daitezen garrantzitsua da ibilbide sarea osatzea baita garraio ohiturak moldatzea ere. Eskolarako bideak seguruak izateaz gain motibatzaileak, egokituak, integratzaileak, iradokitzaileak ere izatea nahiko genuke…

Umeendako eskolara joatea dirudiena baino gehiago izan daiteke!

Ikastolan batzorde bat sortu da, haiekin harremanetan jarri zaitezkete edozein zalantza argitzeko edota iradokizunak egitekoamaiur.eskolabidea@gmail.com

Jakinaren gainean izanen zaituztegu KAIXO FAMILIEN bidez baita ikastolan jarriko ditugun kartelen ere.

Kaixo familias,

Dentro del proyecto CaminaIturramaOinez se va a trabajar en dos centros escolares para trazar rutas de camino escolar. Los centros seleccionados son Amaiur Ikastola y Larraona. Es importante crear una red de itinerarios seguros y cambiar hábitos de desplazamiento, en busca de un caminos más saludables y más seguros. Queremos que el camino escolar, además de seguro, sea motivador, adaptado, integrador, sugerente….

Para los niños y niñas caminar a la ikastola puede ser más de lo que parece!

Se ha creado una comisión en la ikastola con la que os podéis poner en contacto para cualquier duda o sugerenciaamaiur.eskolabidea@gmail.com

Os mantendremos informados a través de los KAIXO FAMILIA y de carteles en la ikastola.

GURASO ESKOLA

NEREA MENDIZABAL

Psikopedagogoa, haur masajeko hezitzailea eta komunikazioan aditua

Nerearekin iaz zigorrei eta beste aukerei buruzko saioa izan genuen. Jasotako balorazioa oso ona izan zen eta aurten, asko kostatu bazaigu ere, bera izango dugu GURASO TALDE EGONKORreko gidari.

Sarritan, gurasook gauza bera 100 aldiz esaten dugunaren inpresioa izaten dugu. Batzuetan pasatu egiten gara. Aldi berean, zailtasunak izan ditzakegu gauza bat debekatzeko edo exijitzeko orduan. “Ez” esatea, mugak jartzea, gehiegi kostatzen zaigu, edo gehiegi esaten dugu, gehiegi jartzen ditugu. Zailtasun asko ditugu autoritarismoaren, txantaia eta penaren artean oreka edo erdiko neurria aurkitzen. Ikas daiteke gure autoritatea mantentzen autoritarioa izan gabe, eta baita gure seme-alabekin ongi komunikatzen ere. Nola hitz egin gure seme-alabei entzun diezaguten? Nola entzun hitz egin dezaten? Nola lagundu gure seme-alabei pixkanaka-pixkanaka autonomia eta arrakastaren bidea aurkitzen?

Plazak: Talde mugatua izango da, gutxienez 10 eta gehienez 15 pertsonetakoa.

Egunaostiralak9 saio osotara: urriak 20, azaroak 3, abenduak 1, urtarrilak 12, otsailak 9, martxoak 2, apirilak 13, maiatzak 11 eta ekainak 8.

Ordua: 9:30 – 11:30

Prezioa: 200 euro

Izena emateak urriaren 5 arte

ANIMATU ETA PARTE HARTU!!

ESCUELA DE PADRES Y MADRES

NEREA MENDIZABAL

Psicopedagoga, educadora en masaje infantil y experta en comunicación

El curso pasado tuvimos con Nerea una sesión sobre los castigos y sus alternativas. La valoración de los participantes fue muy buena y este curso, aunque nos ha costado mucho, hemos conseguido que ella sea la guía de nuestro GRUPO ESTABLE DE PADRES Y MADRES.

A menudo tenemos la impresión de que repetimos las cosas 100 veces. A veces nos pasamos. Al mismo tiempo tenemos dificultades al prohibir y/o exigir cosas. Nos cuesta decir que “no”, o lo decimos demasiado, nos cuesta poner límites o ponemos demasiados. Tenemos dificultades para encontrar el equilibrio entre el autoritarismo, el chantaje y la pena. Se puede aprender a mantener la autoridad sin ser autoritario, también podemos aprender a comunicarnos bien con nuestros hijos e hijas. ¿Cómo podemos hablar con nuestros hijos e hijas para que nos escuchen? ¿Cómo tenemos que escucharles para que nos hablen? ¿Cómo podemos ayudar a nuestros hijos e hijas para encontrar poco a poco la autonomía y el éxito?

Plazas: limitadas, como mínimo 10 y como máximo 15.

Díalos viernes9 sesiones en total: 20 de octubre, 3 de noviembre, 1 de diciembre, 12 de enero, 9 de febrero, 2 de marzo, 13 de abril, 11 de mayo y 8 de junio.

Hora: 9:30 – 11:30

Precio: 200 euros

Inscripciones hasta el 5 de octubre:

¡¡ANÍMATE Y PARTICIPA!!

Joaldun taillerra

KAIXO:

(Abajo en castellano)

JOALDUN TAILERRA

Joaldunak inauterien berri ematen duten euskal kulturako pertsonaia tradizionalak dira. Aurten ikastolan joaleak jarri eta erabiltzen ikasteko aukera izango dute ikasleek. Horretarako tailerra antolatu du Guraso Elkarteak. Tailerra Eduardo Villalobosek emango du, ikastolako gurasoa eta Donibaneko Joaldunen taldeko partaidea da.

Norentzako: 4., 5. eta 6. mailako ikasleentzako.

Plazak: gutxienez 6 eta gehienez 10.

Eguna: ostiraletan, 5 saio, urtarrilaren 20an hasi eta otsailaren 17ra arte.

Ordua: 16:45etik 18:00etara.

Lekua: Ikastolako frontoian.

Prezioa: 5 €

Izen emateak urtarrilaren 13 arte:

ANIMATU ETA PARTE HARTU!!

KAIXO:

TALLER ZANPANTZAR

Los joaldunak son un personaje tradicional de la cultura vasca que anuncia la llegada del carnaval. En algunos sitios se les llama zanpantzar por la parecida indumentaria que tienen con este otro personaje. Este año, la APYMA ha organizado un taller y los alumnos y alumnas de la ikastola tendrán la oportunidad de ponerse los cencerros y aprender a utilizarlos. El taller será impartido por Eduardo Villalobos, padre de la ikastola y miembro del Grupo Donibaneko Joaldunak.

Para quién: alumnos y alumnas de 4º, 5º y 6º.

Plazas: mínimo 6 y máximo 10.

Día: los viernes, 5 sesiones, empezando el 20 de enero y hasta el 17 de febrero.

Hora: de 16:45 a 18:00 horas.

Lugar: frontón de la ikastola.

Inscripciones hasta el 13 de enero: